Kaos

De närmar sig maj - vilket innebär att jag närmar mig total kaos. Den kryper lite närmare inpå för varje dag. Fick inte tag i min handledare idag =( Får försöka imorgon igen!

Jag har lärt mig att kaos e bra. Ur kaos uppstår kreativitet. Men då måste man oxå va öppen. Man måste se möjligheter och nya vägar, annars leder kaoset bara till avveckling. Det kan va svårt att se utvecklingsmöjligheterna när man är mitt i det. När man e trött så man vill gråta o alla pressar en från olika håll! Men jag ska damn it göra ett riktigt bra försök. O sen kommer jag stå där i typ juli, se tiibaka på det, njuta av all utveckling jag genomgått o sakna tiden som varit =P

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

jag saknar inte skol-stressen! Lycka till! :)

2009-04-23 @ 21:14:47
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0