härliga tider

Så var jag återigen på jobbet idag. Det var så skönt o jobba med teatern igen istället för o sitta me mina böcker o krångla me den där jävla uppsatsen. Förresten så mailade jag iväg ett utkast av uppsatsen till handledaren igår och ungefär som jag misstänkte så kom den tillbax idag alldeles sönderklottrad av henne :/

Får se när jag tar tag i det men inte denna vecka i alla fall. de händer lite för mycket annat just nu - som att jag måste sätta mig nu o fixa me låtar till teatern =/ Jag orkar verkligen inte, men imorn när låtarna kommer igång så blir allt gr8 igen =D

En av mina elever spelade btw upp en egenskriven dialog ikväll. Me is stolt =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Ronja

woho! PG is stiolt, över mig :D jag är med stolt! känns underbart skönt =)

2009-04-14 @ 22:04:27
URL: http://bardhronja.blogg.se/
Postat av: Linda

Men vad mycket du håller på med! Ta det lugnt, mannen! ;)

2009-04-14 @ 22:26:18
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0