Fy fan, va grym jag är =P

Fy va jag var duktig igår. Pluggade nästan hela dagen o kom en bra bit med uppsatsen. Ok, jag vet att jag kommer o få anmärkning på i princip allt och måste göra om det. Men nu har handledaren i alla fall något att ge mig respons på. Ska sitta en kort stund idag o även ett par timmar imorn. Måste säga att jag är mest nöjd med att jag äntligen tog mig igenom den svåra text som jag hållit på med i tre dagar.

Jag var oxå ute på en "kort" promenad igår. Ville va ute en stund i solen men hade sån träningsvärk att jag inte ville gå långt. Så hittade jag en ny väg att gå o med mitt fantastiska lokalsinne så var jag hemma igen efter ca två timmars promenad i total förvirring :p Behöver jag nämna att träningsvärken är värre idag? hehe :p Fast som tur e så sitter de onda i armar o rygg. Så de blir nog en liten promenad även idag.

Annars ser jag fram emot en åtgerträff med delar av min teatergrupp från förra året o så lite fest på kvällen. Måste oxå nämna att storhetsvansinne har drabbat mig. Drömde halva natten om att jag var einstein och höll på me massa omöjliga teorier =)

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0