Fördjupningsveckan slutade bra =)

Denna dag har hittills varit en riktig höjdare =) Började morgonen med att hålla i ett uppskattat stagefighting-pass (bilder kommer senare) o därefter var jag med om ett skojigt impropass - kul att även läraren fick delta =p

Väl hemma tog jag tag i ljudklippningen till Ingenting e bra, hejdå! och med det nya programmet så är det faktiskt riktig kul - hittills. Nu ska jag strax iväg o möta upp mina kollegor o ha lite afterwork. Så kvällen kan bli rätt kul den med =p
Jag lämnar dig med en bild från gårdagens fina teaterföreställning med mina elever.

Kram o hej

en fin föreställning

Kommentarer
Postat av: Linda

Stagefighting är kul :D

2009-04-17 @ 17:41:16
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Ronja

har du några snygga bilder på oss när vi hade stagefighting? =)isåfall vill jag mer än gärna se dem :D

2009-04-17 @ 23:27:02
URL: http://bardhronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0