En underbar dag

Vilken dag det har varit. Idag skulle den tidigare nämnda 110-årsfesten vara. Dagen började att jag och min lika flummige morbror som e o hälsar på oss åkte till stan o handlade present till mor o alkoholfri skumpa till kvällens fest. Fy va vi flummade loss på stan. Sedan var jag o hämtade bror o hans donna. Kul att äntligen få träffa henne. Sedan fixade jag med deklarationen - det kommer nog att bli en del pengar även iår =p

Sen var det diverse småfix innan det var dags för festen. Jag hade faktiskt riktigt trevligt på festen och för första gånen så kändes de flesta konversationerna helt naturliga. Jag fick dessutom hålla ett tal som jag faktiskt tror e mitt första och dessutom på både svenska o persiska - pirrigt :P Festen varade till 23-tiden och sedan skulle jag ut o möta bror och Co men det orakde jag inte efter en lång men unerbar dag =)

Kram o hej

med mina päron
Här är jag med mor o far - o min snygga slips =)

Jag flummar med morbror
Gästerna har precis gått och jag o morbror flummar framför kameran =p

tårta
Detta e en av de underbara tårtor som far hade gjort. Han e konditor =p

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice :D

Coolt med en morbror som kan baka så smaskiga saker ;D Min farmor jobbade som konditor förr :)

2009-04-05 @ 12:38:17
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0