En riktig kapten

Gjorde ett roligt personlighetstest igår. Fick följande resultat:
Du är kaptenen på skutan
Ditt cool och din lugnhet är av sällan skådat slag. Du är rolig och rapp i käften, men när det behövs kan du också vara riktig sträng.


Vad säger ni? Stämmer det? I övrigt så hade jag årets hårdaste träningspass igår som jag känner av idag och så fortsatte jag pluggandet. Nu ligger jag efter ordentligt för den där texten som jag nämnt tidigare är riktig svår, men bra. Idag ska den avslutas och jag ska oxå hinna med o göra ett skelett till uppsatsen. Och imorgon och på söndag skall första tredjedelen vara skriven. Måndagen ska jag ägna åt jobbet.

Så nu har jag planerat hela resterande delen av lovet =) Får se om jag hinner så långt som jag hoppas lr inte :p Nu ska jag sätta mig i bilen och åka till päronen som ska bjuda på frulle!

Kram o hej - från en sjörövarkapten?

en riktig kapten

Kommentarer
Postat av: Linda

PIRATER ÄGER!!! ;D ;D

2009-04-11 @ 13:33:00
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0