En månad senare...

Ok nu har jag haft min diet- o träningsmånad - jag har småfuskat ett par gånger men i stort har jag hållit mig. Och resultat?

Midjan:89 (minskning med 5 cm)
Vikten: 69,8 (Minskning med dryga 4 kg)
Armhävningar: 15 (Höjning med 5)
Situps: 20 (höjning med 10)

Som du kan ana e jag ganska nöjd och stolt över mig själv. Jag ska fortsätta med steg två i dieten nu. Tanken med steg två är att inte minska i vikt men fortfarande äta mycket nyttigt. Även promenaderna ska fortsätta och jag tycker att jag måste bli duktigare på styrketräningen. Om en månad så kollar vi av igen vad som hänt under den tiden. Nu ska jag in i duschen och sedan bär det av till Halmstad. Mer om det antingen ikväll eller imorgon =)

Kram o hej

Kommentarer
Postat av: Linda

Wow, starkt jobbat PG! ;D Även fast det blev mycket Donken på våran Roadtrip? Du hårdtränade bort det när du kom hem antar jag? ;)

2009-04-07 @ 12:50:50
URL: http://lindamerja.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0