Bowling

Ikväll firade jag o en del kollegor vår rektor som nyligen fyllt 60 med bowling och mat. Det var riktigt trevligt och jag kom över 100 i första serien vilket jag e supernöjd när det gäller IRL :p
Vid maten var de två som hade beställt nån pizza me 4 olika ostar o blåbärssylt -GOTT =)
Här kommer lite bilder ifrån kvällen

Kram o hej


Så nöjd efter kvällens enda strike för min del :p


Härlig klimat va de där vi hejjade på varandra hela tiden =)


Fast jag hade inte mycket nytta av mina kunskaper ifrån bowlingen på Wii


Underbart roligt var det vid maten fast jag föredrar nog min GI-mat ändå :P

Kommentarer
Postat av: Linda

Yay! ;D ;D

Bowling är bara kul när jag vinner....men det gör jag aldrig....:p ;p

2009-04-02 @ 17:26:46
URL: http://lindamerja.wordpress.com/
Postat av: Håkan

Tack för en trevlig kväll med många glada skratt, god mat och sist men inte minsta att vara med i det vinnade bowlinglaget

2009-04-03 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0